Fysiotherapie De Nije Veste

zorg met een glimlach

Huisregels

Behandeling en verzekering

  1. Als u hulp vraagt aan de fysiotherapeut, ontstaat er automatisch een behandelafspraak volgens de wet WBGO. Meer informatie over deze wet vindt u hier op onze website.
  2. Fysiotherapie wordt meestal vergoed vanuit uw aanvullende verzekering. Controleer zelf hoeveel behandelingen u vergoed krijgt. De praktijk is niet verantwoordelijk voor uw vergoeding.
  3. De tarieven voor behandelingen die niet vergoed worden, staan hier op onze website.

Afspraken

  1. Laat uw afspraken opschrijven op een afsprakenkaart of vraag om een bevestiging per e-mail. Zo voorkomt u misverstanden.
  2. Kunt u niet komen? Zeg dan minimaal 24 uur van tevoren af. Anders moeten wij de afspraak bij u in rekening brengen.
  3. Wij sturen u een e-mail ter bevestiging en herinnering van uw afspraak. Dit is een extra service. U blijft zelf verantwoordelijk voor het nakomen van uw afspraak.

Privacy en klachten

  1. Uw privacy is goed beschermd volgens de wet. Meer hierover leest u op deze pagina.
  2. Heeft u een klacht? Lees hier over onze klachtenregeling of vraag ernaar bij uw fysiotherapeut of de assistente.

Hygiëne en veiligheid

  1. Neem bij elk bezoek een handdoek mee.
  2. Draag geschikte kleding en schoenen tijdens het oefenen.
  3. U kunt zich omkleden in de kleedruimte. Er zijn ook douches beschikbaar.
  4. Volg altijd de instructies van uw fysiotherapeut op. De praktijk is niet verantwoordelijk voor letsel als u de instructies niet opvolgt.
  5. De praktijk is niet aansprakelijk voor verloren spullen. Er zijn gratis kluisjes voor waardevolle spullen.

Contact en bereikbaarheid

  1. Wij zijn telefonisch bereikbaar van maandag t/m vrijdag van 08.00 tot 18.00 uur via 033-7210510.
  2. Bel bij voorkeur tussen 08.00 en 14.00 uur voor het maken van afspraken.
  3. Buiten openingstijden kunt u een voicemail inspreken of mailen naar: receptie-fysiotherapie@denijeveste.nl.

Vervanging en noodgevallen

  1. Tijdens vakantie, ziekte of scholing kan een andere fysiotherapeut u behandelen.
  2. In geval van nood (zoals brand) volgt u de aanwijzingen van het personeel of de hulpdiensten.

Wij wensen u een prettige tijd in onze praktijk.

Team Fysiotherapie De Nije Veste

Chat with us on WhatsApp